Wennen en NY leren kennen

Dag lieve mensen!

Even een kort verhaaltje van mij deze keer. Het gaat heel goed hier in the Big Apple. Ik zal jullie even op de hoogte brengen van mijn avonturen ;) Vrijdag avond hebben Nienke en ik met wat mensen uit ons huis wat gekletst en gedronken. We gingen kingsen. Dat kennen zie hier dus ook, al doen ze niet met ad glaasjes, maar met grote kartonnenbekers, haha, het blijft Amerika! Zaterdag hebben we wat sightseeing New York gedaan, denk aan Times Square, Central Park, Empire State building en Rockefeller Center. Het was cool, dat kan ik je wel vertellen! Gigantische gebouwen, enorm veel reclame en wat een drukte! We zijn daar trouwens ook in de M&M store geweest, wat veel kleuren bestaan er! Natuurlijk hebben we ook nog even geshopt bij de Forever21, shopwalhalla ten top. 's Avonds zijn we uit eten geweest in ons eigen buurtje en daarna zouden we op stap gaan met wat mensen uit ons huis, maar Nienke en ik waren beide totaal versleten. Die jetlag is behoorlijk hardnekkig. Gisterochtend heb ik even gekeken hoe de fitnessroom was. Het is niet geweldig, maar goed te doen. Daarna nog even richting Central Park gegaan, waarna Nienke en ik verdwaalden.. We hebben geloof ik wel anderhalf uur in Harlem rond gelopen voordat we weer thuis kwamen, maar goed, zo leer je de stad wel kennen en we hebben nog een wat leuke foto's gemaakt. 's Avonds weer met een aantal huisgenoten gegeten en gedronken en toen niet te laat naar bed. Vanmiddag gaan we over de brug naar New Jersey. Geen idee wat daar verder te doen is, maar dat zien we wel. Het idee dat ik dan in mijn leven al in 6 staten geweest ben vind ik best cool. We weten nu trouwens ook eindelijk welk vak we gaan volgen. Het vak heet ‘Purposes and Policies of Higher Education' en we hebben ook al ontvangen wat we daar voor moeten gaan doen, dat is best wat! Ook hebben we woensdag weer een afspraak bij WOS en ik ben benieuwd wat daaruit voortkomt. Thnx trouwens voor alle leuke reacties op mijn vorige stukje! Voor degene die me graag post zouden willen sturen, hartstikke leuk!

Mijn adres voor brieven is:
500 Riverside Drive
New York, NY 10027
Roomnr: 833

Mijn adres voor pakketjes is:
155 Claremont Avenue
New York, NY 10027

Tot snel!
Liefs Sietske

Reacties

Reacties

Nienke

Fijn dat je het zo naar je zin hebt schat ;)
Me tooooooooo :D

Michel

Echt super dat je het al naar je zin hebt. Vind het erg leuk om je verhaaltjes te lezen. Heel veel plezier en ik kijk uit naar je volgende verhaal, liefs xx

Anna

Leuk om te lezen lieverd! Mooi dat je al mensen hebt leren kennen en al zoveel gezien.. Have fun in Jersey girl! Xxxxx

Paul

Super leuk dat je alweer een nieuw verhaal vertelt! Zo blijven we natuurlijk goed op de hoogte!
xx

Amarenske

nou ben ik weer. Stoer zeg, wandelen in Harlem. Maar goed je gaat wellicht ook met die mensen te maken krijgen, dan weet je wel waar ze vandaan komen. Ik vind je een stoere en sterke zus en ben heel trots op je! Ik heb zin om langs te komen en dan kan je alle leuke dingetjes laten zien. Oja en Easy A, die film moet je dus kijken als je een keer een gaatje hebt of met Nienke een rustig avondje of alleen of zo. Ik dacht dat je dat namelijk wel vergeten zou zijn ;).
Ok nou ik ga weer, doei! xxxxxxxxxxxxxxxxx

Evert

Hey sietske! Ik vind het leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt. Wat veel nieuwe indrukken en ervaringen! Ik dacht ik laat ff via deze weg wat van me horen:) Nu ga ik slapen, ik moet morgen weer vroeg werken. Veel plezier de komende tijd, doeg! x.

Wies

He Sietske
Leuk je uitgebreide verhalen even te lezen. Heel veel plezier,succes met het onderzoek.Wat een schitterende stad is NewYork,en vind je de mensen ook zo vriendelijk?
Enjoy life!!
Wies

Immy

hey Siets,

happy birthday in NY! Heb je eigenlijk wel tijd om 't te vieren???? Zo te lezen nuwelijks ;-)
Have fun!

Immy

Ellen Kl.

Ha lieve Sietske,
het is in Nederland nog een kleine 30 minuten 4 maart.... Genoeg tijd om je op jouw verjaardag van Harte te Feliciteren!! Proficiat, wiggie!! Ik drink er een op jou, en hoop dat ik nog vele verhalen van je kan lezen. Veel plezier!!
PS: ben benieuwd wat die 'Purposes of Higher Education" zijn in de States. Laat je het me weten? ;-)

Liefs, Ellen.

Sari

Hoi Siets, leuk leven heb je daar, zo te lezen! Zeker omdat zo'n grote stad zo enorm veel mooie plekken heeft... Lijkt me geweldig wat jullie daar doen: werken, studeren, én NY leren kennen! Be careful en nog veel plezier!

Sari

>:)

voor school dankje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!